Customer Service Training

For hotels, restaurants, clinics and shops.
Para hotéis, restaurantes, clinicas e lojas.

 
 

What ? // O que é?

Through the training of customer care teams oriented by their company’s values and mission and totally dedicated to the final customer, the services are transformed into true experiences. The most important lesson? Fast, effective and efficient teams leading with the unexpected and, above all, extremely pleasant at all times.

Juntos vamos tornar as equipas de atendimento ainda mais rápidas, eficientes e eficazes e, acima de tudo, sempre muito agradáveis! O nosso foco é promover a melhoria contínua e tornar as equipas ainda mais autónomas, confiantes e competentes; formar os líderes a inspirar, estimular e motivar todos os membros da equipa e a elevar os padrões de exigência.

 
 

How? // Como?

Our methodology is customized to each company, taking into account its values, mission and objectives. Prior analysis and a posteriori follow-up, with post-monitoring and evaluation.

A nossa metodologia é customizada a cada empresa, tendo em conta os seus valores, missão e objetivos. Análise prévia e acompanhamento à posteriori, com pós-monitorização e avaliação.

Why? // Porquê?

Because good service is a basic need.

Porque o bom atendimento é uma necessidade básica.

 

Workshops // Formações

 
  • Professionalism — Self-confidence — Skills development — Achieving goals — People development — Focus — Attitudes — Leadership types — Commitment — Getting informed and informed — Organizing routines and functions — Knowing how to evaluate the team

    Profissionalismo — Autoconfiança — Desenvolvimento de competências — Atingir objectivos — Desenvolvimento de pessoas — Foco — Atitudes — Tipos de Liderança — Comprometimento — Informar-se e informar — Organizar rotinas e funções — Saber avaliar a equipa

  • Inspirations — Civility — Integration — Information — Update — Study and research

    Inspirações — Civismo — Integração — Informação — Actualização — Estudo e pesquisa

  • PR & Hosting — How Much is a Customer Worth — Reservation Systems — Queue Management — Etiquette — Luxury

    PR & Hosting — Quanto vale um cliente — Sistemas de reservas — Gestão de filas de espera — Etiqueta — Luxo

  • Service | rules and methods for which they serve, quality of care, provision of services, standardization and change of habits.

    Sales Techniques | Up selling & Cross Selling, how much a Customer is worth and getting results.

    Customer satisfaction | Loyalty, exceeding expectations.

    Complaints Management | Role play and brainstorm situations.

    Atendimento | regras e métodos para que servem, qualidade no atendimento, prestação de serviços, padronização e mudança de hábitos.

    Técnicas de venda | Up selling & Cross Selling, quanto vale um Cliente e obtenção de resultados.

    Satisfação dos clientes | Fidelização, superação de expectativas.

    Gestão de reclamações | Role play e brainstorming de situações.